*pusta ut*

nu har det hunnit hända grejer. har äntligen flyttat till malmö och håller på att fixa massor med rummet. är lite smågrejer kvar att göra sedan är mysfaktorn hög. har massor av olika ideer hur man kan forma rummet som det blir "JAG" jag ska till lund på torsdag ser det utsom o hämta lite av dom sista grejerna jag har där, va lite småsaker jag glömde. men jag klarar av detta =) jag saknar mest mitt nintendo :D


älskling o jag har inte varit ifrån varandra långa stunder.
han åkte hem till sitt igår. sedan idag vid ca 9-10 tiden imorse vaknar jag upp och ser min finaste älskling med en bukett vackra rosor. jag blev så paff o glad att jag kunde inte prata.
ingen har gjort så emot mig tidigare o jag blev gladare än på länge. sedan eftersom han har fått större sömnproblem än vad jag har/har haft" så lät jag honom sova brevid mig o bara känna äkta kärlek.

ibland förstår jag inte hur det kommer sig att någon så vacker på både in och utsidan kan älska en som mig.
lite "jag är inte värd honom"-tänkande men istället tänker jag att efter allt jag gått igenom i mitt liv så förtjänar jag faktiskt en partner som visar uppskattning,kärlek,ärlighet och ser mig för den jag är. jag älskar honom så mycket att hjärtat räcker inte till.

vill bara säga till er singlar därute som kanske vill ha kärlek; ni måste våga ta risker så kanske "the one" kommer upp tillslut =)

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0