exprimentet närmar sig

jag kommer nu vara "model" för företaget "cavelipo" som håller på med fettreducering osv.
jag kommer gå en behandling i veckan och för varje månad kommer jag vägas in o måttbandet fram.
vi har en blogg för tillfället som jag nyss skapat under namnet " www.cavelipo.blogg.se "om ni är intreserade av min resa och själva företaget.
jag kommer samarbeta med en annan webb designer så sidan blir proffsigare.
och jag är lite ringrostig med att ändra header osv men det blir att klura ut det hela ^^
kommer bli mycket spännande att skriva om min viktnedgång
jag kommer skriva recepten jag äter,ge andra tips och förslag.

som sagt jag ser mycket fram emot att bli snygg o självsäker.
jag ska klara detta o det kommer jag för att jag har så enormt mycket stöd runt om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0