broder

älska dina syskon oavsett om ni pratar ofta eller knappt alls. dom är det för dig in i det svåra. jag älskar båda mina bröder så det finns inga ord, jag har klurat ut vad felet varit och vi har alla olika problem, men vi finns där för varandra.
jag hoppas så hårt att P kommer hit imorgon, jag hade behövt det. det är mycket som ska ske imorgon, jag ska fixa remisse o likande så jag får den hjälp jag behöver. jag är alltid sjukare än vad jag vill erkänna. jag ska vara stark,annars dör en del av mig. jag vill inte gå till mina föräldrar ang pengar, bara stöd. men dom tror dom har enkla lösningar som inte funkar i min värld.
idag har jag varit närmre död's handlingar närmre än på länge, tankarna har varit nära handling men jag kämpar o klarade det med mina tankar. synd att jag inte kan göra detsamma med den feta mgen när jag vill bli av med den.
gah! frustrationen o ångesten gör mig tyst, att överleva dag för dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0