torsdagen paserade

ja nu va det fredag o jag är i malmö igen och lyckan är tillbaka. tryggheten,närheten. jag känner mig som besatt av pojken. han är mitt naturliga benzo. en puss på pannan från honom får alla onda tankar att utplånas, en puss på näsan får värmen spridas i min kropp
en kyss får hjärtat att slå volter.
hade ingen aning om att en annan människa kunde ha en sån inverkan på en så trasig själ.
även om det skulle ta slut snart så har han räddat mig eftersom han har fått mig att inse lyckan i livet.
inte för att jag tror att vi kommer göra slut än på länge. vi har så många planer o jag älskar det,som tex om 2 veckor ska vi åka över till helsingör på dagsutflykt =)
o sedan ska vi kanske åka upp till sthlm o ta färjan över till helsingfors efter som han vet hur gärna jag vill åka till finland :D

jag kan sitta här i evigheter o prata om hur fantastiskt jag mår o hur lycklig jag känner mig.
men det finns problem med.
Min svartsjuka.... den plågar mig. jag vet vad det beror på,det beror på hur jag har levt,vad jag sett mig och även andra göra mot sina partners. otrohet hit o dit vilket gör att jag har svårt att lita på andra på det planet. det är synd men det är en skam jag får ta o ändra på.
jag tänker inte nämna hur jag va otrogen eller vilka som va otrogna mot mig. eller något annat.

i nästa vecka ska jag kolla på lägenhet :D jag kommer ta den jag skiter i hur den ser ut. jag tar den. den ligger bra o jag vill flytta.
jag vill skapa ett mer självständigt liv. men umgås med vänner o pojkvänn <3
leva det livet jag är värd.

några självskador har det knappt varit på mycket länge. har väl kanske varit ett snitt i månaden max! o det känns så befriande. fast abstinensen kommer lite då o då men jag kan hantera det. det är inte borta men jag är nära på att utrota det beteendet.

nu är det lite tomt i huvudet på mig. klockan är bara halv 11 o robin kommer inte hem förrens om 4-5 timmar. o vad jag ska hitta på har jag ingen aning om.


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0