Tisdag

denna dagen har gått ganska fort för min del. jag har varit helt väck hela förmiddagen pga stilnocten. hade tydligen gått till pressbyrån o köpt baguetter,kaffe och cigg som jag knappt minns att jag har gjort. helt sinnes =/ jag har kännt mig ganska sorgsen och har haft lite mullrande ångest under dagen men sedan kom Robin till lund så gick vi och åt lunch o så fort jag fick se honom så mådde jag redan bättre, mitt egna naturliga lyckorus <3. vi gick till ariman och jag fick en sådan stark nostalgi känsla i kroppen. man hängde ju trotts allt där nästan varje dag iafl mellan 2007-2009 o fikade o spelade kort o snackade skit hela dagarna. men dom dagarna är över. alla som hängde där har gått åt sina egna håll o utvecklats precis som jag själv har gjort. undrar varför det skedde, va det pga allt skitsnack och alla intriger som skapades för att folk hade för lite att snacka om o för mycket tid att slå ihjäl?
någonting hände den saken är säker.

sedan, eftersom kristoffer inte tål Robin av förklarliga skäl så kunde vi inte gå hem till mig o vara där, så vi fick gå runt lite på lunds gator i höstvädret. men det kändes ändå romantiskt och mysigt <3
snart är det torsdag och då blir det malmö som vanligt igen. och på fredag blir det nog fest i parken. det va länge sedan så det får faktiskt vara dags nu. vill träffa lite vänner för det va ett tag sedan nu. ca 3 veckor på ett ungefär. sen skulle vi iväg någonstans på lördagen vad det nu va för något.

just ja jag ska ju på visning av lägenhet på torsdag kl 16.00 =) jag hoppas verkligen att jag får den då jag är i stort behov av ett eget hem. det är otroligt påfrestande att bo ihop med sitt ex många gånger. men visst vi är goda vänner men det känns så onaturligt o fel att bo med honom...

nu har min hjärna inte så mycket mer att uppdatera så jag avrundar här.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0