renovering

som ni ser så har jag ändrat bloggen. jag är ju inte rödhårig längre o det har jag inte varit på ett bra tag. nu har jag riktiga dreads istället. jag fixade det efter sweden rock typ då jag blev så less på mitt löshår som bara tovade sig o va jobbigt. dreads är inte lika jobbigt att ta hand om.

jag har tråkiga nyheter...för en vecka sedan fick vi avliva men bebis Tilly pga att hon hade allvarlig njursvikt o massa njursten så hon hade oehört ont o det fanns inget vi kunde göra. jag saknar henne så mycket,min lilla fina älsklings bebis.

jag tror jag har nämt att jag har ny pojkvänn med för den delen. jag bor fortfarande hos kristoffer o letar lägenhet. och jag ska på visning på en i nästa vecka o hoppas jag får den.
det är jobbigt för både mig o kristoffer att jag bor här då han har mycket starka känslor för mig o vill att han o jag ska bli ett par igen,vilket inte kommer hända den närmsta tiden. jag har hittat kärlek o stor lycka.
antabus behandlingen har jag avslutat då jag inte klarade av biverkningarna. jag vill inte må dåligt för att må bra >.<

jag är lite tom i huvudet just nu men jag återkommer

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0