onsdag

idag är det en sämre dag igen. jag är ganska arg och förvirrad just nu.
vad är det han vill dölja? vafan! jag vill ha öppenhet och ärlighet i mitt förhållande. jag får puscha på nu för att få fram hela sanningen. jag vet inte om jag vill ses innan jag får reda på allt.
kanske är det min hjärna som spökar men jag kan inte rå för det så jag får lösa det på mitt sätt och det är att prata om det.
ska det vara så svårt att kläcka ur sig? va öppen och ärlig o dölj inget för mig och slingra dig inte är du snäll.
du sa att du inte vill såra mig på något sätt o det är just det som händer nu.
jag har varit med om att pojkvänner undanhållit saker som sedan kommer fram o då blir det så mycket värre än vad det hade varit om man varit ärlig direkt o sagt som det va. men det är tydligen så som killar fungerar. men sanningen kommer alltid fram förr eller senare.
men det finns förklaringar till allting. och jag vet att det är jag som förstorar saker och orsakar problemen för att min hjärna kokar ihop allting >.<

skulle gå till eductus idag men det blev inställt för sophie va sjuk sen ska va ha ett "telefon"-möte imorgon vid 10. o jag ska tvätta imorgon o sedan åka till malmö för att kolla på lägenheten =) sen får vi se vad som händer men blir väl att åka till robin ändå.

smärta

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0