det nya livet

jag slutade jobba med förhållandet med kristoffer för lite över 2 Månader sedan. det funkade inte längre jag hade varken orken eller känslorna kvar.
17åringen som jag träffade i parken fångade mitt hjärta och är min nya pojkvänn och den underbaraste jag träffat.
han är väldigt smart och trygg av sig. varje helg tillbringar vi tillsammans o det blir bättre o bättre.

jag o kristoffer är iafl vänner. han har det svårt o jag förstår honom. jag hade varit helt knäckt om jag va i hans sitts. men snart har jag nog fixat en lägenhet som jag hoppas på att jag får. då kommer jag bli malmöbo.
vem hade kunnat tro det? att JAG skulle vilja flytta till malmö efter allt som hänt mig i den staden? men det är ännu ett tecken på friskhet.
jag är lyckligare än någonsin o starkare i mig själv.
jag kämpar inte ens med vikten utan går ner av mig själv =) och det känns fantastiskt.
har varit ganska dålig på att gå till eductus som är min arbetsträning. jag ska dit idag och imorgon sedan imorgon eftermiddag pyser jag till malmö,till älsklingen.

mitt liv är mycket annorlunda nu om man jämför med innan. jag är gladare o mer positiv. jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0