kärlek

man vet när det är äkta kärlek då man saknar personen såfort denne inte är inom synhåll.
att känna sig så bekväm att det känns helt naturligt(för mig) att inte ha något smink alls på mig o ändå känna sig glad och uppskattad <3 jag är en person som alltid "MÅSTE" ha smink på mig om jag ska ut till tex affären och det tar lång tid innan jag blir så pass bekväm med en annan person så jag kan visa "den nakna sanningen" för honom och hans familj...=)

han känns så perfekt på så många plan. jag bara längtar tills jag får egen lägenhet så kommer han i princip flytta in =)<3
att vakna varje morgon av något gulligt sms o ligger o smsar hela dagen.
finns så mycket ord o känslor så jag har svårt att placera dom rätt.

jag börjar gå upp lite i vikt igen >.< midjemåttet är nu uppe i 96-97 o som minst har det varit nere i 93 cm så jag får börja tänka lite på vad jag stoppar i mig o ta mina "burn" som jag ska för att öka o hjälpa till med viktnedgången.

vägde mig nu sist jag va hos föräldrarna o jag har gått ner 25 kilo från det jag vägde som mest är det ca 30kilo :O när man ser dom siffrorna så kan man inte undgå att känna sig lite stolt.
men jag är ändå inte nöjd. jag börjar bli för insyltad i det igen.

ska träffa min läkare idag,o hoppas på att jag får mina stesolid utskrivet o att jag får börja med imovane istället och dissa stilnoct helt o hållet, dom gör mig bara knäpp i huvudet. och xanor som jag hemskt gärna ville ha tidigare vill jag inte ha heller då dom är lite för starka så jag kan inte vara mig själv då jag blir mer tom i huvudet. men stesoliden tar bort dendär ångestmuren som hindrar mig att vara mitt positiva jag. jag blir mer pratig,nöjd med mig själv och desutom mycket mer kelen till älskling <3
jag säger inget om att jag vill gå på mediciner resten av livet,jag tar månad efter månad. jag vill börja jobba,plugga och ha ett riktigt hem med en katt o en hund.

-----------------------------

över till något annat
vad i h*lvete ger man någon som har allt i julklapp? min kreativitet är nada men jag vill ge något hyffsat symboliskt och något användbart. någon med förslag?




so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0