dagens tankar

sitter hemma hos min älskade och väntar på att han ska komma hem från skolan. hans fader sitter o spelar spel o jag passar på att blogga lite eftersom jag aldrig bloggar nuförtiden.

jag har hittat världens mysigaste "body butter" med mango :D *me likie* o en parfym som luktar magi =)
jag har även body grejen i mina dreads i samband med waxet så dom blir snygga o dessutom luktar gott :D

har vaarit på läkarbesök o det är alltid kul när man försöker förneka att man är sjuk o bara vill gå hos någon vanlig teraput men dom jag gått till har sagt att jag har för stora problem att dom inte kan ta emot mig så jag får börja gå på aleris igen. ska jag behöva komma gå tillbaka dit med svansen mellan benen? tydligen. jag vill ju inte må såhär. jagad av mörker. ångest i bröstet. besattheten av bantningstabletter och kost o måttband. jag vill bli fin. jag vill vara den snygga flickvännen Robin förtjänar. min personlighet är det nog inte så mycket fel på såfort inte "sjukdoms symptomen" kommer fram. men mitt svart/vitt tänkande är ju där jämt.
jag måste få lägenhet snart så jag kan börja någonstans att utvecklas i lugn o ro. det gör jag inte genom att pendla mellan 2 städer varje vecka. o när man kommer till lund känner man sig så meningslös o som en städerska. och man längtar tillbaka till älsklingens famn.
jag vill få kontroll på mina tabletter. jag har doserat dom rätt nu men igår fick jag ta ganska många o det va läkaren som sa det så det va okej.
att vara så bunden vad tabletter tar på en.
jag käkar ju bantningspiller, svimade av idag o kom på varför jag mått illa o konstigheter är för att jag har "glömt" bort att äta, och för att använda bantningspiller måste man ju käka så dom kan börja jobba. och det blir inte mkt till att äta när jag är i lund,jag har ingen lust. jag går hellre o lägger mig o längtar tills onsdagen så blir det fika som vanligt ^^
jag har mycket mer energi nu o det känns underbart men ibland jobbig för jag har för det mesta inget att göra.
fick igång mitt nintendo 8-bit igår :D det gjorde mig glad. nu saknas det bara flera spel, synd bara att dom är så jävla dyra =( men den tiden kommer. tennis är avkopplande ändå.

jag vill flytta nu nu nu. skaffa mig en liten kise o skaffa mig ett hem. ska det vara så svårt?
jag vill ha en förändring. nu har jag trampat bakåt o är självskadare igen, jag vill inte men det är det jag blir tvungen att göra för att överleva och att psyk ska höra mitt rop på hjälp.

just ja. gissa vad jag ska göra i juni; SE BLACK SABBATH för andra gången i mitt liv :D det blir jag,älskling,hans bror o pappa och så dennis som ska gå o se dom =) o några få dagar efter det så är det SWEDEN ROCK! kommer nog bli ett awesome år tror jag =)
jag hoppas på det.

för er som undrar så bor jag fortfarande med kristoffer,det är kämpigt men nu går det bättre. vi bråkar inte lika mycket o vi är bra vänner. men jag tror att både han o jag vet att när jag flyttar kapas alla banden. jag vill inte förlora honom som vän, men om han fortfarande älskar mig o är kär i mig o vill ha mig tillbaka så kommer det inte gå. jag vill inte strö salt i såren som han själv skapade. jag bryr mig mycket om honom och oroar mig. jag finns där för honom till en viss gräns. men jag börjar mer o mer markera att jag bara är INNEBOENDE dvs jag tar hand om mitt stuff o handlar min mat ect o han sköter sitt o sedan om den ena ska gå o handla o den andra frågar om den kan handla hem något är det en annan sak. det är så det ser ut nu. men jag vill ut därifrån. jag vill ha mitt utrymme o inte känna att jag inkräktar på någon annan.

det blev ett långt inlägg.

men långa pauser ger långa inlägg.



ROBIN
jag älskar dig,jag menar det verkligen. jag har aldrig känt såhär förut
trotts att du ibland snackar om saker jag inte bryr mig om o blir uttråkad så låter jag dig prata så får du höra mitt gnäll ;) det är ömsesidigt.
jag känner att mina känslor är besvarade.
ingen av oss vill skiljas åt när vi måste o längtar efter varandra så fort vi inte ser den ena.
att kärlek va så starkt är mer än jag kunnat ana.
du ger mitt liv en ljusare framtid. jag lovar att bli stark om än inte för din skull utan min o vår skull.
jag struntar numera i vad folk tycker om att du är 4år yndre än mig. det hindrar inte den kärleken jag känner.
finns inga ord som kan förklara styrkan.
första gången jag träffade dig fångade du upp mitt intresse direkt. första gången du kysste mig kände jag något ovant,något som aldrig hänt min kropp innan. jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut.
jag är så lycklig att det blev vi tillslut. <3

Rakastan sinua <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0