tydligen 4advent

idag är inte den bästa dagen för mitt mående
gör ont i min själ. jag vill bort bara för en dag
jag har inga seroquel kvar o måste ha dom i veckan men dom måste beställa men jag får gå dit imorgon o fixa det så jag får full dosett under julen.
sen va det ju visning på lägenhet. jag hoppas verkligen jag får den det behövs, det börjar bli plågsamt att bo där jag bor nu.
jag vill ha MITT hem så jag inte lever på någon annan o följer med någon annans liv. att det är MITT och skapa min basgrund till mitt liv, och att det är underbara personer vid min sida är bara ett stort plus. jag har min andra hälft. jag har älskade linda o per <3 moa,emma,kristoffer(så länge han vill) maia,donnie,bobo och en hel del andra ingen ska känna sig bortglömad. ni ge mitt liv styrka.

att ständigt känna sig jagad i ett mörker, mardrömmar kommer nog aldrig lämna mig.
att julklapps stressen smyger sig på gör inte saken bättre heller men jag vet i princip vad folk ska få. lite svårarare att hitta den "perfekta" presenten till Robin. jag vill ge han allt,hela världen, hela mitt hjärta har han redan,vad mer kan man ge för symbolik?
jag har en på gång men känner att det inte är tillräckligt.

jag finner inga ord varken att skriva eller säga.
vad känner jag?vad är jag? hur är jag? hur mår jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0